ET

KKK: Gemoss e-pood – online ostud kohaletoimetamisega

Meie suur ja pikaajaline unistus on lõpuks täitunud – Gemoss Eesti veebipood on valmis ja avatud! Registreeri, lisa tooted ostukorvi, maksa online ja saa oma tellimus kätte kas meie kauplusest, pakiautomaadist või kontaktivaba kullerteenusena.

Gemossi e-poes ostude sooritamiseks mine aadressile http://www.gemoss.ee/shop/, registreeri ennast kliendiks vajutades Uus klient üleval paremas nurgas ning registreeritud kliendina kasuta edaspidi nuppu “LOGI SISSE E-POODI”.

Korduma kippuvad küsimused Gemoss.ee e-poe kohta:

Miks ma ei saa oma tellimust lõpuni vormistada?

Kui sa ei saa tellimust kinnitada mistahes tehnilise probleemi tõttu, võib viga olla brauseris. Proovi logida sisse e-poe teisest brauserist (sinu ostukorv jääb alles). Kui see ei aita, siis proovi puhastada vahemälu (cache) või küpsised (cookies). Kui kumbki lahendusest ei aidanud, saada e-mail meie veebipoe administraatorile: eshop@gemoss.ee

Kuidas ma saan e-poodi registreerida?

E-poodi saab registreerida SIIT 

Miks ma ei näe tootehindu?

Toote hindu saab näha peale registreerimist ja ostukeskkonda sisselogimist, samuti saab alles siis lisada tooteid ostukorvi ja vormistada tellimust.

Kellega ma saan kontakteeruda e-poe ja kohaletoimetamise teenuste osas?

E-post: eshop@gemoss.ee

Tel. +372 510 4424

E-poe klienditeenindus: E-R 9:00-17:30

Kas Gemoss e-poest saavad ostu sooritada ainult juriidilised isikud?

Gemoss Kaupluslaos kui ka veebipoes Gemoss.ee/shop saavad ostu sooritada nii juriidilised isikud kui ka erakliendid.

Olen juriidiline isik, kuidas ma saan internetipoes tellimusi esitada.

Vaatamata sellele, kas olete juba meie lepinguline klient või mitte, peate siiski registreerima internetipoe konto.

Registreerimisel valige päisest “Juriidiline isik”.

Juhul, kui teie firma jaoks kehtib eraldi hinnakiri, saavad tellimusele õiged hinnad lisatud müügiesindaja poolt peale seda, kui tellimus on teie poolt esitatud. Palun arvestage, et läbi e-poe saab esitada tellimusi ainult Tallinna laos olevale kaubale. Kui on soov tellida kaupu kesklaost, vormistatakse tellimused vanaviisi müügiesindaja või tellimuskeskuse kaudu. Kontaktid.

Juhul, kui on plaanis teostada regulaarseid oste, saada Gemoss kaupade edasimüüjaks või esitada projektipõhiseid hinnapäringuid lepingulise kliendina, palun andke lepingu sõlmimise soovist meile teada täites järgneva vormi.

Kas kõiki Gemossi tooteid saab e-poest osta?

E-poes on võimalik osta tooteid, mis on kaupluslaos saadaval ja need on laos olemas. Juhul kui mõni kaup on otsa saanud ning seda pole võimalik Teie tellimuse komplekteerimisel lisada arvestatakse see Teie tellimusest välja ning raha selle eest ei võeta. Palume arvestada, et peale komplekteerimise lõppemist ja kauba üleandmist Ostjale või kullerfirmale loetakse tellimus täidetuks ning puudu olevaid tooteid järele ei saadeta. Kliendil on alati võimalik vormistada uus tellimus, kui puudu olev kaup jälle lattu saabub.

Kuidas ma saan tasuda oma tellimuse eest?

Kui tooted on lisatud ostukorvi ja transpordiviis on valitud, kuvatakse ekraanile tasu suurus EUR-ides ja genereeritakse arve, mille saab tasuda krediitkaardiga. Tellimuse vormistamisel krediitkaardiga broneeritakse tellimuse summa Teie arveldusarve kontol. Tellimuse summa kantakse automaatselt Gemoss Eesti kontole peale kauba komplekteerimist ja meiepoolse kinnituse sisestamist süsteemi, et kõik kaubad on olemas ja just Teie jaoks kokku pakitud.

Kui kiiresti ma saan oma tellimuse kätte?

E-poes estitatud tellimused komplekteeritakse tööpäeviti. Gemoss Eesti töötajad annavad endast parima, et loetud tundidega oleksid klienditellimused saatmiseks või pealekorjamiseks valmis. Saadetised, mis on vormistatud tööpäeviti kuni 15:00 jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti järgmisel päeval. Üksikutel juhtudel võib tarneaeg pikeneda kuni 3 päeva, sellest teavitatakse klienti eraldi meili või telefoni teel.

Kas on võimalik tellida kohaletoimetamist koju või pakiautomaati?

Hetkel rakendatakse tellimuse vormistamisel vaikimisi kohaletoimentamist Omniva pakiautomaati. Juhul, kui tellimus ei mahu/ei sobi pakiautomaati ning arvestades hetkeolukorda, on kaupa võimalik tellida ka kontaktivabalt otse koju. Selleks palume viia tellimuse vormistamine lõpuni ning peale tellimuse kinnituse saamist e-posti kaudu võtta ühendust meie klienditeenindusega eshop@gemoss.ee või telefoni teel +372 510 4424.

Kuidas ma saan oma tooted kätte, kui valisin tellimuse vormistamisel tarneviisiks “Toodete kättesaamine kauplusest”?

Gemoss Eesti Kauplus asub aadressil Tartu mnt 87E, Tallinn Lahtiolekuajad argipäeviti: 9.00 – 19.00; Laupäev: 10.00 – 17.00; Pühapäev: Suletud. Tellimuse saab klient kätte peale kinnituse saamist e-posti aadressile, et tellimus on väljastamiseks valmis. Tellimuse saab kätte isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Tellimusi väljastatakse kaupluse infolehtist või laouksest (Gemossi maja taga on laopinnad estakaadiga). Kontaktivaba tellimuse üleandmiseks palun helistage vahetult enne saabumist: +372 510 4424.

Kui palju maksab kohaletoimetamine?

Hind sõltub tarneviisist:

Tarneviis: Omniva Pakiautomaat* (saab valida e-poe tellimuse vormistamisel)
Teenuse maksumus (KM-ga): 3,98€
TASUTA transport tellimustele alates (KM-ga): 70€

Tarneviis: Kulleriga kojutoomine (Käsipakk)** (saab lisaks tellida meie klienditeeninduse kaudu eshop@gemoss.ee)
Teenuse maksumus (KM-ga): 6,99€
TASUTA transport tellimustele alates (KM-ga): 70€ Tallinnas ja Harjumaal;
150€ mujal üle Eesti

Tarneviis: Kulleriga kojutoomine (Alus) (saab lisaks tellida meie klienditeeninduse kaudu eshop@gemoss.ee)
Teenuse maksumus (KM-ga): 27,00€
TASUTA transport tellimustele alates (KM-ga): 300€

*Palume Teil arvestada, et kõiki tooteid pole võimalik pakiautomaadiga saata (suuruse, pakendi või tooteliigi tõttu), sellest teavitab Teid meie klienditeenindaja koju tellimise vormistamise käigus.
** Suurim lubatud käsipaki kaal on 31,5kg. Saadetiseks loeme pakkide kogumit ühele Saajale. Hinna arvestamiseks pakkide kaalud summeeritakse. Pakendid raskemad kui 31,5 tuleb transpordiks asetada kaubaalusele.

Meeldivaid ostuelamusi,

Sinu Gemoss meeskond