ET

Tervislikumad mustikavahvlid

Vahel lihtsalt tahaks midagi head! Eriti hea, kui õnnestub see midagi maitsvat valmistada tavapärasest pisut tervislikumas võtmes. Täna jagame teiega toitumisterapeut Aleksandra Gageni mõnusate mustikavahvlite retsepti, mis sisaldavad tavapärasest vähem rasva ning nisu ning rohkem valgurohket kohupiima.

Muide – see kaunis teekann pildil on pärit Churchill Stonecast sarjast, mida meil suures valikus kohapeal saada on.

Mustikavahvlid

Koostisosad:
200 g kohupiima (1 pakk)3 kanamuna120 g maisijahu Just Nature125 g mustikaid3-4 sl kaerajahu2-3 sl tavalist suhkrut1 tl küpsetuspulbritnäputäis soola

Valmistamine:Blenderda saumikseriga järgmised koostisosad: kohupiim, kanamunad, maisijahu, mustikad ja suhkur.
Valmis saadud segu juurde lisa kaerajahu, küpsetuspulber ja sool ning sega kõik omavahel hoolikalt kokku.Küpseta vahvleid vastavalt oma vahvliküpsetaja kasutusjuhendile, pannes vahvlitaigna supilusikaga küpsetusplaadi peale (2 sl ühe plaadi kohta).
Serveeri värskete marjade ja tassikese tee või kohviga.